Förr.

Efter många många många månader av tron att mina kära laptop varit helt död, har jag ju lyckats återuppliva denna skaplse. Minns inte ens sist jag satt vid denna fungerande el-pryl. Efter att nästan gett upp under denna långa tid och tron om att allt var kört med prylarna som låt på den, så fick jag äntligen för mig att prova en sista gång.. och vad händer? Jag sitter just nu och bloggar från min gamla bästa vän:)

Det var en upplevelse att gå igenom alla mappar på skrivbordet igen och se bilder jag helt glöm bort.. och även se mig själv från förr.. det fick mig dock att längta tillbaka till mitt långa hår :P


Nej, nu ska jag spara allt viktigt, innan denna kära leksak klappar ihop ännu en gång.. nejnej det gör den såklart aldrig igen;)
Lovar att förrförra veckans nagelbilder dyker upp nu i helgen.. det har vart så myckat annat att tänka på, men snart så:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0