Första dagen..

..på mitt 'Lov'.. och dessutom skrev jag fem dagar igår, det är ju faktiskt sex dagar:) Jobbar inte fören onsdag nästa vecka, gud så skönt! Kanske hinner få ordning på allting nu!
Ska snart ta mig ner till Apoteket IGEN, börjar bli stammis där..
I eftermiddag ska jag slipa ner mmina naglar och prova nagelstärkare från Depend.
Mina naglar sitter ju inte lika bra som på de jag gör på andra, antagligen för att jag har kass kvalité på mina egna naglar och att jag håller på med mycket vatten på jobbet.. Därför kommer förstärkninslacket in i bilden :) Ska prova det i några dagar innan jag fixar nya naglar igen, ihopp om att det ska sitta längre :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0