Stick i fingret.

Imorse var jag på Hälsocentralen och blev stucken i fingret. Mitt blodsocker var helt normalt.. hade varit bättre om hon sagt att något var fel så jag äntligen kunnat veta hur jag ska hantera allt. Börjar smått bli motsatsen till en hypokondriker - nu vill jag att dom hittar något som är fel! För fel är det, frågan är bara VAD?! Sjukhuset och apoteket är något jag besöker mer än normalt. När man till och med fått ett frikort börjar man fundera hur allvarligt sjuk jag egentligen är.. Är det inte det ena så är det det andra.. Alltid någonting!
Jag har sagt under ett års tid nu, inte en gång till - för jag orkar inte mer. Och jag vet att jag kommer fortsätta säga så många många gånger till och jag kommer tvingas orka igen och igen, fast detta är det värsta jag vet! Jag hatar det här!


Kommentarer
sarah

Stick i fingret är så obehagligt! Don't like it at all :P

2012-05-30 @ 10:45:29
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0