I väntans tider..

Uppe med tuppen idag, första kunden kom 6.30, bra jobbat! Nu har jag fått i mig frukost och sitter och väntar på att klockan ska bli en timme mer, då jag ska knalla iväg för att prata jobb:) Lovande!
Imorn den här tiden är jag på väg till Karlavägen 21 för att göra min förvandling :D Klippning, färgning och förlängning, som jag längtar! Så fort jag bokade tiden förra veckan så blev håret automatiskt jättefult och jag trivs inte alls just nu, konstigt det där, har ju sett lika ut hela tiden:)
Senare idag ska jag äntligen träffa Elin, det var flera år sen sist och då var jag hos henne i Eskilstuna. Det är på tiden att hon kommer och ser hur jag bor, om hon nu ska flytta hit till Gävle i sommar :) Vilket hon SKA!
Snart kommer mamma och pappa också, inte många dar kvar♥


Kommentarer
Angelica

Åhh vad kul med "makeover". Du får lägga upp bilder på före och efter. Jag älskar skönhet. Hår, naglar, ögonfransar, botox :)

2012-05-15 @ 21:35:23
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0